11 aprilie 2014

Paste cu ciuperci in sos de branza cu mucegai

Pastele cu ciuperci in sos de branza cu mucegai sunt intre preferatele mele.

Zilele trecute am avut invitat la masa un prieten vegetarian. Am fost un pic ingrijorata, nestiind ce sa gatesc in acest caz. Am ales aceste paste, foarte usor de facut, si au fost de succes.

Eu le-am facut cu ciuperci champignon, o prietena mi-a spus ca este extraordinar sa folosesti hribi in loc de champignon, eu insa nu am gasit hribi.


Paste cu ciuperci in sos de branza cu mucegai

Ingrediente: 
  • 500 grame ciuperci 
  • 2 catei de usturoi taiati in sferturi
  • o ceapa mare, tocata
  • 300 grame de paste (eu am folosit tagliatelle)
  • 500 grame de smantana de gatit
  • 100 grame branza cu mucegai
  • cateva frunza de busuioc
  • 2 linguri ulei de masline
  • 50 grame parmezan ras 
  • sare, piper alb
  • cateva frunze mici de spanac (baby spinach) sau rucola
Mod de preparare:

Prajeste ceapa si usturoiul in doua linguri de ulei de masline pana incep sa se inmoaie. Adauga ciupercile taiate felii nu foarte subtiri, frunzele de busuioc si putina sare si lasa-le pana cand apa lasata de ciuperci a inceput sa scada. Adauga smantana si lasa sa dea cateva clocote impreuna, dupa care adaugi branza taiata marunt si sare si piper dupa gust. Cand branza s-a topit sosul este gata. Dupa ce l-ai luat de pe foc adauga frunzele de spanac sau rucola.

Separat fierbe pastele in apa cu sare, dupa instructiunile de pe ambalaj. Cand sunt gata scurge-le intr-o sita si amesteca-le bine cu sosul. 

Se servesc imediat, cu cateva lingurite de parmezan proaspat ras deasupra.

Pofta buna! 

Paste cu ciuperci in sos de branza cu mucegai

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu